wtorek, 17 września 2013

Metamorfoza ławki.

Śmiem przypuszczać, iż większość z Was pamięta narożniki, które gościły praktycznie w każdej kuchni - narożniki kuchenne.

Ta ławeczka to właśnie jedno z nich, dokładniej jedna część narożnika. Ma ponad 20 lat, a wciąż stabilna i praktyczna. Posiadała zniszczone, lakierowane nogi, w odcieniu buku, a i obicie powoli straszyło starocią.
A teraz widzicie ją w nowym wydaniu. Wpadła w moje ręce zupełnie przypadkiem. Przechodziłam obok niej tyle lat, a dopiero teraz ją zauważyłam. Teraz, gdy wyjeżdżała na śmietnik. Tym samym odnowiłam i starannie dobrałam charakterne obicie. Samo wykonanie było straszliwą przyjemnością. Najchętniej zatrzymałabym tą ławeczkę na kolejne 20 lat...

Jeśli ktoś ma taki narożnik- zapraszam do swojej pracowni ;)


Narożnik dostępny w sklepie.








3 komentarze:

  1. Fajne:)Chyba trochę już zapomniane te narożniki w kuchniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jedni jeszcze chowają je w kąciku kuchni, ten praktycznie przyniesiony ze śmietnika, będzie zdobił kolejne długie lata ;)

      Usuń
  2. Fajna metamorfoza:) jakiego materiału użyłaś?

    OdpowiedzUsuń