środa, 18 września 2013

Kartony, pudła z męskim pazurem.

Przerabianie i malowanie pudeł zawsze kończyło się na metodzie decoupage lub typowo kobiecym wzorze.
Kiedy pewnego dnia mój chłopak podsumował moją pracę jako typowo damską, postawiłam na zdecydowany krok. I tak powstały oryginalne kartony na dokumenty czy drobiazgi.
Gadżet, który ozdobi każde wnętrze. Świetnie prezentuje się na regale czy półce. A jeszcze piękniej gdy butelki Whisky zdobią obok ;)

Pudło nieprzerobione.






A dla ukochanego za podsunięcie tego pomysłu typowo męski prezent - oczywiście także przerobiony, włożyłam w niego kawał serca ;)

Jeszcze kilka dni temu zwykły brązowy mebel. A teraz?
Komódka na jego ulubione karafki z WHISKY.





2 komentarze:

  1. Super pomysł, tym bardziej ,że większość kobiet urządzając dom nadaje mu bardzo kobiecy charakter a przecież w tych domach mieszkają także męzowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to właśnie mi chodziło :)
      Przyjemności i pozdrowienia !

      Usuń