środa, 4 grudnia 2013

Świąteczne błyskotki.

Ozdoby cieszą oko, a najbardziej te, których wykonania podjęłam się sama i całkowicie odpowiadam za ich fantazyjność... Nie brakuje tęczy barw, nie stawiam na jeden ton, wręcz bawię się połączeniami kolorystycznymi i formami. Wczoraj w nieoczekiwanym momencie naszła mnie wizja, na stworzenie czegoś z rolki pozostałej po papierze toaletowej... Wiedziałam, że idealnie można ją wykorzystać w parze z serwetką... Obrączki...I tak zaczęła się moja zabawa i będzie pewnie trwała aż do świąt, gdy tak pięknie owinięte serwetki ozdobią WIGILIJNY STÓŁ, mój i wasz... jeśli zainspirujecie się do tworzenia lub zakupicie na www.inesdecoria.pl... Póki co, uwielbiam czas świąteczny, stroiki adwentowe pochłaniają mnie w całości, nie ma dnia, abym nie tworzyła nowych to wizji i skrzętnie je układała w głowie... Może i Wam się spodoba, zapraszam po magię  z fotografii w moim Studiu Dekoracji Wnętrz...



 
 














2 komentarze:

  1. świetne te pierścienie z rolek!!!! :) chyba będę je robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! To prosty i efektowny sposób na niebanalną dekorację :)

      Usuń